ସମର୍ପଣ ଓ ଆତ୍ମପ୍ରକାଶ ର ଭାବମୟ ମୂର୍ଛନା ସମର୍ପଣ ଓ ଆତ୍ମପ୍ରକାଶ ର ଭାବମୟ ମୂର୍ଛନା
ଅନେଇ ରହିଛୁ ମୁରୁକିି ହସୁଛୁ ରଙ୍ଗାଅଧର କୁ ଖୋଲି ଅନେଇ ରହିଛୁ ମୁରୁକିି ହସୁଛୁ ରଙ୍ଗାଅଧର କୁ ଖୋଲି
ନିୟତିର ଦାସ ନିୟତିର ଦାସ
" ବିନା ଆଶ୍ରେ ନ ବର୍ତ୍ତନ୍ତି କବିତା ବନିତା ଲତା " ଆତ୍ମହତ୍ୟା କରୁଥାଏ ମୋର ପୁରୁଷାକାର । " ବିନା ଆଶ୍ରେ ନ ବର୍ତ୍ତନ୍ତି କବିତା ବନିତା ଲତା " ଆତ୍ମହତ୍ୟା କରୁଥାଏ ମୋର ପୁରୁଷାକାର ।
ସବୁଠୁ ବଢିଆ ମୋ ଭାଷା ଓଡ଼ିଆ ମୋ ମାଆ ମୁଖରୁ ଝରେ ସେ ଅମୃତ ଡାକ ସେନେହ ସରାଗ ଯେତେ ଦୁଃଖ ତାପ ହରେ । ସବୁଠୁ ବଢିଆ ମୋ ଭାଷା ଓଡ଼ିଆ ମୋ ମାଆ ମୁଖରୁ ଝରେ ସେ ଅମୃତ ଡାକ ସେନେହ ସରାଗ ଯେତେ ଦୁଃଖ ତା...
ନମୋ ଗଦାଧର ହଳପାଣି ସୁର ନଭଶ୍ଚୁମ୍ଵୀ ତୁମ ଗିର ପ୍ରଳମ୍ଭ ମାରିଲ ମୁଷ୍ଟିକ ବଧିଲ ବଧିଲ ଧେନୁକାସୁର ।।୩ ନମୋ ଗଦାଧର ହଳପାଣି ସୁର ନଭଶ୍ଚୁମ୍ଵୀ ତୁମ ଗିର ପ୍ରଳମ୍ଭ ମାରିଲ ମୁଷ୍ଟିକ ବଧିଲ ବଧିଲ ଧେନୁକ...